Monday, November 25, 2013

Sonbahar, Autumn, 秋や!

Sonbahar, Japonya'da cok guzel oluyor. Rengarenk. Sari yapraklar (kouyou) ve kirmizi yapraklar (momiji) ile harika bi goruntu oluyor. Ben de, Tokyo'daki Shinjuku Gyouen ve Rikugien denilen parka gittim sirasiyla. Fotolar geliyor :)

I love autumn in Japan a lot. Because it is really colorful one with maples (kouyou) and red leaves (momiji)So I visited two different parks called Shinjuku Gyouen and Rikugien respectively, just to see this beautiful view. Here comes the photos:)

日本の秋って本当に好き!もみじも紅葉もきれいすぎてやばい。

先週末新宿公園と六義園に行ってきた。写真どうぞ^^

Shinjuku Park
Shinjuku Park


Shinjuku Park

Shinjuku Park

Shinjuku Park

Shinjuku Park


Shinjuku Park

Shinjuku Park
Rikugien Park

Rikugien Park'ta ikebana
Ikebana in Rikugien Park
生花!
Rikugien Park

Rikugien Park

Rikugien Park
Dev baliklar:D Yem icin nasil da agizlarini aciyorlar. Sazan baliklari bu arada:D
Carp opens their mouth when you act as if you are giving something to eat.
コイすごいwでも口開けるとちょっとキモいわw

Yesil cay seremonisi
Green Tea Ceremony
お茶セレモニー


Matcha denilen koyu yesil cay ve yaninda yenilen tatli.
This type of green tea is really intense and it is called Matcha. You eat Japanese style of sweet with this tea.
抹茶大好き!抹茶よりも抹茶と食べるおかし大大好きw
Tavuk kizartmasi, corba pilav ve cesitli tursular <3
Chicken fry, soup, rice and various pickles <3
日本食大好き!
Yumurtali soyali yemek
Eggs with soya sauce
美味しい!
Japon birasi
Japanese beer
ビールも大好きw

Aksam da doner ve visne suyu :~)
Dinner is Kebab and cherry juice;)
夕方はけバブとチェリージュース

Doner Kebab ;)


5 comments:

Hasret said...

Parklar animeden fırlamış gibi. Yiyecekler de acaip lezzetli görünüyor yine valla tatmam lazım artık dayanamıyorum!

oz said...

anime sevenler icin Japonya ruya gibi. keske ben de sevebilsem TT
yemekler, evet muhtesem:D

Hasret said...

valla ben de sevmeye çalışıyorum da olmuyor :p

http://i.imgur.com/iJ8WBtm.jpg

oz said...

seviyorsun sanmistim:D ben bi alisamadim animeye. millet delisi oluyor.sirf o yuzden dili ogreniyor fln. ama anime sevenler icin ne ararsan var Japonya'da:)

Hasret said...

Bazı kültleşmiş olanlar dışında bi ilgim yok, bi de Miyazaki filmleri işte, herkes izlemiştir zati onları da. Sürekli yeni çıkanları takip edip, 24 saat anime izleyen birisi olmadım hiç :p gördüğüm kadarıyla hayatları da animelerdeki gibiymiş zaten. anime sever birisi Japonya'ya gitse, animenin içine girmiş gibi hissederdi herhalde :)

Ainu Müzesi Porotokotan, Ainu Museum Porotokotan, アイヌ民族博物館

Öncelikle Ainu insanları hakkında biraz bilgi vereyim.   Japonya'nın kuzeyinde bulunan Hokkaido Adası, Kuril Adaları ve Sakalin'in y...